Patrik


Ibland hittar man de helt otroliga saker på de mest.. oväntade ställen. Eller i de mest oväntade tillfällena i livet.

Man hittar nån som får en glad när man är ledsen. Som får en att skratta när man gråter. Som får en att le av att bara finnas till. Man hittar kärleken. Man älskar. Fast kärlek är mer än bara tre ord. Kärlek är småsaker, som mmmmande och attackpussar. Eller som att man inte kan vara ifrån varandra mer än 6 timmar utan åker tillbaka igen. Kärlek är att han står ut fast man ibland är besvärlig och osäker. Kärlek är PATRIK!


  

Dagens Tanke: Låt giftet rinna ut i tårarna och kärleken bara strömma in!

Kommentarer
Postat av: Helen

så himla söta ni är ihop...

Postat av: Mia

Gulligt! Vad fint du beskriver kärleken, såpass att jag rös. Ni ä jättefina! Kram från Mia

2008-03-10 @ 18:47:27
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Mia

Tack för kommentaren. Det gick sådär! Det verkar inte vara borta men vad hon kunde se inte sämre heller. Jag får definitivt svar på prover som hon tog om en månad.
Men värst av allt var att hon var otrevlig, och det tog hårt på mig. Alla kan ha en dålig dag, men när man jobbar med sådant här så kanske man ska tänka sig för. Jag blev jätteberörd och ledsen. Kram

2008-03-14 @ 05:46:38
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback