I´m Back!

Jag är väl medveten om att det nu är ett bra tag sen jag skrev här. Under tiden har vi bland annat bakat paj hos Åsa och försökte få loss hennes jävla bänkskiva. Jag och Christoffer höll på en EVIGHET och den lossnade en centimeter, EN CENTIMETER. Vi gav till slut upp då vi saknade kofot och hade tagit till alla medel och verktyg Åsa redan hade. Numera är iaf bänkskivan död, dennis har dödat den, med hjälp av en såg, då hela jäveln var fastspikad, inte konstigt att vi inte fick loss den. Men nu har iaf Åsa fina svarta bänkskivor.

   

Syrran har också fyllt år och det firade vi ju såklart. 080301 Det var KLÖS i den festen kan vi säga, eller ja det var mer jag som klöste, en hel del personer tydligen. Tur att det fanns döskalleplåster så vi kunde ta hand om dom. Julia är fortfarande märkt tydligen, fast ber man om det så =P Det var rolig dans som vanligt när Daniel, syrran och Mange var igång. Det bjöds också på kakor och snacks och så var det massa mys med min älskling som också var med.

     
    
    
    
    

Kvällens citat: 
Jag är väl ingen BRAT Maria? (Daniel) 
Nej, du är mera bög! (Maria)


 

Kommentarer
Postat av: Åsa

JAG HAR OXÅ KVAR MÄRKE!!! :P Jävla klösmaskin ;) Och jag bad aldrig om det... hm...
PUSS

Postat av: Chassen

Haha. Du behöver inte be om det, du får det ändå :P
Puss darling!

2008-03-12 @ 00:51:54
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback