But the best for sure..

I fredags var det tjejmiddag som gällde och filmmys med Nikki och Emma, följt av inflyttningsfest hos Nanna och sen Dagnys. Så skoj som vi än må haft då. Var lördagen väldigt speciell. Då jag tänkt att för en gång FAKTISKT verkligen ta det lugnt, så blev det inte alls så. Jag drog till Jönköping för att bara LUNCHA med Frida, det slutade med Raggarfest i en kåk i BANKERYD. Fick till och med ner ÅSA till Jönköping för detta stora event. Vi dansade, sjöng och hade roligare än jag haft på evigheter. Det är saker som man inte planerar som blir bäst. Jag var nykter när jag kom, men lullig som fan när jag gick.

Efter timmar av underbart Jönköpingsmysande med fina Frida och massa gratisfest med raggare i flanelskjortor och skinnvästar, kom jag plötsligt på 00:51 att jag saknade Falköping för mycket. Och tvingade (nästan) Åsa att skjutsa hem mig på en gång. Fast hon var ju inte sen att hänga på heller direkt på grund av egna skäl. Efter bilturen hem (då älskade Åsa var nykter för att köra mig, FYLLOT...) fick vi 20 härliga dansminutrar på Dagnys.

Då vi vid kvällens slut knappt kunde prata på grund av att vi sjungt oss hesa  till kobojsarnas.. Jag vet att du vill ha mig och Troll´s, Jimmy Dean, så kan man kort och gott sammanfatta helgen med hjälp av delar ur refrängen till sistnämda låt .

"... But the best for sure.. It´s the boy next door... "





Kommentarer
Postat av: Frida

Söta söta du... Är så glad att ni kom. Du förgyller alltid alla partajkvällar vettu. Saknar dig som sjutton och önskar verkligen att du bodde närmre.

Puss min skatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback