Köttfärssås, öl och mums mums!

SOME OF MY BITCHES, AND I´M PROUD OF IT! 
image1348
Helen, Åsa, Nanna och Texas (med kuken).

 
  

Känsliga tittare VARNAS för äckligt inslag! 
Tack Helen för fina bilden på oss.

Hur SNYGG är jag inte eg?

Efter en underbar fredags-rymning till GÖTEBORG kom jag hem på lördagen och möttes av underbara vänner.
Åsas hem är alltid mitt andra hem, hon tar hand om mig i alla lägen, lagade mat till mig också.

Idag, söndag har jag myst med min älskade Emo-Åsa igen, tur att jag har dig att luta mig mot när man behöver gråta ut lite. Sen har jag tvingat i henne massa kakor som jag själv inte vill ha och som jag köpt endast för att stödja skolan så att de kära barnen ska komma ut på klassresa, sedan drack jag lite öl med, gott.
Ta en kaka till Åsa, TA EN KAKA!

  
Du är en av dom BÄSTA!
 
SÅHÄR sega och B har vi känt oss idag!

Helgens höjdpunkter:
Göteborg med citatet " Men jag har en inbyggd kompass. " 
Falköping med Åsas goda köttfärssås och spagetti, och sist med inte minst MUMS MUMS.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Orka mer kakor... URK! Men det var riktigt mysigt :)
Tur att vi har varandra att luta oss mot!

Postat av: Chassen

Från och med nu, är det bara GIRL- och EMOPOWER som gäller BABY!

2008-02-10 @ 23:48:24
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback