KENT






I fredags var jag och Louise på KENT. Jag kan själv säga att jag inte direkt än någon otroligt stort Kentfan. Men oj ojoj vilken jävla livekänsla det var. När man väl kunde låtarna. Och Chassen älskar ljusshower, märks det? Måste plugga mer Kent. Och inte nog med att Kent var bra så träffade jag Åsas UNDERBART söta LILLEBROR. Alla i Åsas familj är så coola, älskar Åsas coola pappa. Förstår varför Åsa blivit så COOL :P Vi var först hos Mia och Jakob i Ekedalen och fikade, sedan blev det skövde. Efter konserten så gick vi ut på Vatra, efterfest med Kent.... WOW!!  Eller inte, jävla snobbställe, med rikemansbarn som tror dom kan få ALLT. BLÄ! Träffade iaf lite söta vänner. Syrran, Lisa, Pierre och Andreas som åkte fylletaxi med oss hem.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Den jävla idioten Andreas. Synd att inte taxin krockade så han dog! Fan vad jag hatar honom som kan leva vidare som vanligt! Jävla idiot!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback