Betong och Inflyttningsfest




Betong på fredagen, massa musik och sen Dagnys. Älskade Frida med sin älskade Kent kom också till stan för att spana in Fridas bror som också spelade på betong. Vi ölade i bilar, hittade likasinnade tatueringskompisar och skrattade som vanligt. Efter det var det dagnys med Älskade Åsa och Johanna. Oj vad skönt det var att komma hem till sängen efter en LÅNG dag.





Det blev en lugn inflyttningsfest hos Cizzi och MikE. Det togs några öl, vi spelade Guitar Hero och sedan
sjöng vi alla oss hesa med SingStar. Herregud jag rockade över alla, förutom när jag förlorade mot
syrran en eller två gånger, men det spelade ju ingen roll, för det var ju ändå WERNERSSON-POWER! Hehe
Kvällens citat: går till MikE för att han erkände sig besegrad av SingStar-MÄSTAREN Charlotta:
- Jag förlorade mot Chassen, men det är allt! ( Och det gjorde ju nästan alla :P )

Vi hade utdelning av årets SVENGELSKA pris också, det gick till en stolt Erik då han grattade MikE och Cizzi till deras samboskap i SingStarmicken, efter kanske en eller två öl för mycket. Vi lärde oss också att enligt Martin så har inte ett chips legat på golvet ens om det inte nuddat golvet i minst tre sekunder och att man till och med kan headbanga till Patrik Isakssons, Hos dig är jag underbar. Tänkvärd text faktiskt. Hur skulle man kunna vara nått annat!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad underbart vi har det! Hihi :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback