Bästaste Vänner





Min älskade vän IDA har fyllt 25, på alla hjärtans dag. Grattis Grattis Grattis. Hon håller på att bli stor nu lilla Ida  =P Fast trots att du har villa, "volvo", katt och bebis i magen så kommer du alltid vara min lilla Ida. Det firade vi alla stort, med massa folk stora som små, högvis med paket, massor av mat, med stora gravidmagar och med mycket mycket kärlek. Efter kalaset åkte jag in till Åsa och ölade lite men några av mina älsklingar <3

image1377


Våran älskade Christoffer, Lillbitch eller Våfflan som han också kallas är ju världens underbaraste vän.
Han uppmuntrar alltid oss och får oss att känna som att vi är världens bästa brudar, vilket vi är. haha.
Vi njöt av choklad, handbojor, öl och varandras sällskap. Världens BÄSTA VÄNNER har jag. Dom går före ALLT!

Dagens Citat:
 Klitoris är som en penis, fast tvärt om. - Lillbitch
Eftersom det är Charlotta som säger det, så är det väl kuk eller nått! - Ida
Jag har inte träffat Bea sen jag städade hennes "Lágård". (Ladugård) - Lillbitch
Nu är biran och allt slut, så det är väl bara att ge sig på Chassens svarta skit där. (rödvinet)
 Jag ska ha i mig det bara. - Lillbitch

Dagens Låt:
Friends- Lyssna till ditt hjärta

" Lyssna till ditt hjärta som vet vad du känner. Det finns ingen annan än du som bestämmer
Lyssna till ditt hjärta du har allt inom dig. Det finns inte nån som kan ta det ifrån dig
Så långt ifrån är du nu för mig. Men är ändå alltid nära mig.
För du finns här tätt intill i tanken får jag ha dig nära. "


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu lyssnar vi till våra hjärtan och skiter i vad alla andra säger! Bara för att vi är BÄST!!!

Postat av: Chassen

Vi är bäst! Och vi VET BÄST!

2008-02-18 @ 21:13:59
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback