MYS MYS MYS


Söndagsmys på en onsdag, torsdag och fredag med mina älskade vänner och min älskling efter alla sjukhusvistelser, det behövde jag. Mat, film, prat, fika, hårplattning, tankning, kladdkakbak, bergsbesök och hårfärgning för att nämna några av sakerna.


  City by night!

 
Brudmys med Chassens fika och Louises bakverk!

Fick fina blommor av brudarna med, så gulligt.




I fredags fick jag mot kvällningen ett samtal av Dennis..
" Alltså jag vet att detta kanske låter lite gay, men jag har hört att du har en platt-tång och undrar om du vill platta mitt hår"  Alltså självklart att jag gjorde det, vänner ställer ju upp för varandra. Och jag vill ju inte skryta, men Dennis sa att det var den bästa salong han vart på, det berodde nog mest för att jag bjöd honom på öl. Men vad gör man inte för stackarn när han kom hit med ett glas vin liksom. Fast sen är ju fan Dennis basist, så han kan inte bli mer hårdrock och cool..  men ändå. Platt-tången finns alltid här för dig. You go boy!

Fick ett sånt härligt mess av Nanna i torsdags. Min kära granne och vän. Det har vart mörkt länge hos mig nu under min sjukhusvistelse i mina fönster. Nannas mess värmde härligt. Jag har världens bästa vänner som bryr sig.
 " Åh. Vad härligt att se den gröna lampan lysa igen! " Jag kan bara hålla med, härligt att vara hemma.






Kommentarer
Postat av: Åsa

Vänner är det bästaste :)
Vilken snygg hårfärg du har igen med baby :P
PUSS

Postat av: Cizzi

har du tagit "min" färg :/

2008-04-25 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback