Dessa jävla provrör!

Idag har jag varit och blivit stucken tusen gånger igen, och dom tog hur många små provrör blod som helst.
Men nu ska dom komma upp alla värden igen så det känns ändå tryckt på nått sätt. Jag var ju hos doktorn
igår för jag inte mått bra i helgen, yrseln kom tillbaka och jag mådde skit igen. Doktorerna i skövde vägrade ju sjukskriva mig mer, " det finns inget MEDICINSKT stöd för att vi ska kunna sjukskriva dig! NÄHÄ! Jag har bara genomgått ett helvete och nästan dött, men iväg och jobba bara. Dom tvingade ju mig jobba 50% förra veckan och det gick ju inte ens, nu ska jag jobba heltid då? Idioter. Det räckte att jag kom till Floby så kollade som proverna och värdena och insåg att jag inte alls var så frisk... doktorn där sjukskrev mig direkt TVÅ HEL VECKOR för strikt vila. Tur att vissa läkare tar en på allvar!
HEJJA FLOBY VÅRDCENTRAL stålhätta Skövde och KSS!

Annars har jag nästan bara tagit det lungt och sovit i dag.. underbart.. och solat.. underbart... man blir piggare direkt.. snacka om ljusterapi... sen blir man brun med.. eller ja.. lite brun kanske jag med min bleka nuna efter allt. Men ändå :P Sedan har jag träffat min underbara syster för att äta stekt fläsk med löksås och luncha.. våran favvo.. MUMS.. även träffat min underbare svarthåriga, konstnärliga och nitbältade GAMLE vän Calle idag... han kom hit med fika och vi hade djupa samtal om allt från bullar, kärlek  till hur fula egentligen foppa-tofflor är. Härligt!

Nu ska jag gå ut på en promenad, sen ska jag gömma mig från världen och sova ännu mer,
som om jag inte gjort det tillräckligt idag... men men.. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Helen

vill att du ska må bättre nu ju!!!
läkare måste lära sig att lyssna bättre på patienten tycker jag... !!!

Postat av: Mia

Hej gumman! Ikväll kommer jag! Ska bli myyys.
Kram tills dess, och sov nu ordentligt så du orkar med Mia-tok en stund.

2008-04-30 @ 07:37:55
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Charlotta! Hörde att du var sjuk, stackare, hoppas du är på bättrinsväg... Krya på dig! Kram Emma

2008-04-30 @ 15:42:42
Postat av: Åsa

Synd att jag missde bullarna och snacket :( Men nästa gång :)
Party ikväll Baby! PUSS

2008-05-02 @ 12:59:52
URL: http://augustibarnet.blogg.se
Postat av: Helen

jag tycker att du blev bra på de bilderna jag la upp på bloggen faktiskt!!!
du o patrik var så himla söta ihop ju....
ha det toppen kram kram

2008-05-04 @ 16:33:46
URL: http://firstclassgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback