Allt från bebismagar till Whiskey

Träffade en stor del av alla mina älsklingar idag när jag "gjorde stan" med älskade Frida och skulle köpa present till Louise som vi skall fira ikväll, och iom att jag hade kameran med mig (mammas då min pajat) så tvingade jag med alla på ett kort, vissa är mer glada över detta än andra som ni ser! Puss på er alla!

image1494
Frida, Johanna (mustonen), Åsa, Nanna, Dennis med whiskeyn och Lillbitch.




Sen i onsdags när jag var hemma i Floby och bytte vinterdäck (eller ja pappa gjorde det för jag orkar ju inget, men jag tittade iaf på när han satte på sista däcket  =P) så passade jag på att träffa Ida med.. bebisen kommer snart ut.. hon är så söt med sin mage.. 12 Maj säger jag bara.. på Charlottadagen kommer HAN som Ida och Sebbe tror eller HON som jag mer tror nu =) Jag kommer bli värsta coola Tant Lotta =P Ida bjöd på massa hembakade kakor... usch vad gott men onyttigt... husmor som hon är... alla mina kompisar kan tydligen citera Sju sorters kakor utom jag, jag får börja plugga på bak.

Sen har jag bara myst i helgen... med älsklingen, Frida och Åsa typ. Jag och Frida hade en av våra kända FRUKOSTBUFFEÈR idag, ingen slår våra frukostar alltså. Och ikväll ska jag mysa ännu mer för jag och Ellis ska ju till Louise och fira henne, hon fyllde år i måndags! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!






Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan vad jag ser ut :P Alltså på kortet från fredagen, like my new sunglasses ;)
PUSS

Postat av: ida

vadå 7 sorters kakor??
:-) Det enda jag hade bakat va muffarna... *ler* men gottigt iaf!

Krya på dej vännen

Löv jo! Pöss

2008-04-29 @ 13:54:49
URL: http://pysselpussar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback